fredag 23. september 2011

Høstpynt DIY


Du trenger:
Paradisepler/ vanlige små epler/ store nyper el. l
Gjerdestreng/ ståltråd
Tang ( eller avdanket rosesaks i mitt tilfelle)



Klipp av en passe lenge til å forme et hjerte eller en sirkel
 eller den formen du måtte ønske.
Tre eplene innpå strengen.


Snurr litt rundt for å feste strengen i toppen.


Dekk over skjøten med en sløyfe eller annen pynt.


Hvis du vil ha den helt uten pynt er det lurt å bruke en tang 
til å forme endene slik at de er mest mulig skjult .


Ferdig!
Nå gjenstår det å se hvor lenge de holder seg fine :)

Ingvild

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for denne superfine eplekransen!! Den er hengt opp på døra, det ble fantastisk fint og jeg lurer naboene til å tro at jeg har et NIB-hjem! Jeg er så fornøyd!

    SvarSlett
  2. Utrolig lekkert. Er paradisepler det samme som pynteepler? Kunne tenkt meg å lage noe lignende selv, men må nok gå på "slang" for å få tak i materiell ;)
    En god helg til deg

    SvarSlett