onsdag 23. november 2011

En redningsdame


Jeg har strevd mye med et trøblete nett i det siste.
Redningen kom med den eldste Pepperkakejenta som bare trykket litt her og der
 , og ikke kunne forstå at vi ikke for lengst hadde ordnet det selv...



Det er ikke akkurat blitt jul i Pepperkakehuset enda , men kransen er kommet opp på døra,
og deler til kakehus er bakt og lagt i boks.
2 kalendere er fylt og ingrediensene til kaker og snop er innkjøp
 og de første sviblene er neste ferdigblomstret.


Bildene derimot er fra ifjor, ettersom det er dårlig med fotolyst for tiden.
Utendørs er det fortsatt så mildt at det minner mer om vår enn vinter,
men fortsatt altfor mørkt mesteparten av døgnet til å ta gode bilder ( for meg som er amatør)


I denne foto/blogg-frie perioden har jeg derimot fått sydd en masse til Julemarkedet 
på Rådhusplassen , neste uke.
Faktisk så mye at jeg har blitt nødt til å bestille nye merkelapper!
(minanamnband.se)


Vinterhvit stemning, akkurat som ifjor., det ønsker jeg meg til jul :)

Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar