tirsdag 1. april 2014

Trender i 2014


Nå er jo ikke jeg den mest trendy jeg kjenner,
men selv jeg har fått med meg et par småting om dagens trender
(tror jeg ihvertfall)


og når det er utfordring hos NIB 
er det jo bare å hive seg på.
Gangen er det eneste rommet som er nesten ferdig i huset 
så det måtte bli bilder herfra.


Jeg gjetter at marmor, "gull", kobber, farget glass, geometrisk, grønnblå, og betong holder stand.
At matt "nesten svart", striper og velour og ferskenrosa/aprikos/rødrosa også forblir slagere.

"Dip-dye" og neon er kanskje bare kult en liten stund?!?
Gleder meg til å se om den nye tapettrenden med store motiv slår til!
Hva tror du?

Ingvild


1 kommentar:

  1. Kjempefine bilder av masse trendy interiør ;-) Elsker marmorplaten! Tar meg en runde hos deg. God torsdagskveld :) Klem Monica.

    SvarSlett